top of page

Pénzkeresés kattintással


A cím elnevezése furcsa lehet, de röviden így tudtam megfogalmazni a lényegét.

Ezek igazából a jól ismert PTC oldalak.

Őszintén szólva nem vagyok oda ezekért az oldalakért, mert igaz, hogy nagyon egyszerű velük pénzt keresni, de sok köztük a csaló. Azért gondoltam, hogy írok ezekről is, mert ezek között is van olyan, ami régóta fizet, megbízhatónak mondható. Ezekről nem hiszem, hogy sok bizonylatot fogok feltenni, mert én nem nagyon csinálgatom őket, időhiány végett, de azért felraktam hátha valakit érdekel :)

Biztos van olyan aki ezeket sem ismerte korábban, így nekik joggal merül fel a kérdés, hogy mi is az a PTC ? Ez egy angol mozaikszó (Paid To Click), aminek magyarra lefordítva az a jelentése, hogy fizetés a kattintásokért. A feladat annyi, hogy regisztrálsz különböző PTC oldalakra, ahol hirdetéseket nézel, amiért pénzt kapsz, majd kikéred és elköltöd :)

Szeretnék bemutatni pár PTC oldalt:

ClixSense - Megbízható , ajánlott

2007 óta működik. Magyar fórummal rendelkezik .

Napi átlagos kereset: $0.03 - $0.04

8 szintes refferal rendszer.

Hétfőn és pénteken fizet, PayPal-ra vagy Payza-ra 8$ elérése esetén.

Reklámok értéke: $0.01 és $0.001 között van. Általában nap közben vannak új reklámok.

WordLinx - Megbízható , ajánlott

2003 óta működik.

Napi átlagos kereset: $0.01-$0.08

3 szintes refferal rendszer.

Azonnal fizet, PayPal-ra vagy Payza-ra 10$ elérése esetén.

Reklámok értéke: $0.01 és $0.005 között van.

Regisztrálás: http://wordlinx.com/

NeoBux - Megbízható , ajánlott

2003 óta működik. Magyar fórum van

Napi átlagos kereset: $0.03 - $0.10

Nap közben sok új reklám

Azonnal fizet, PayPal-ra vagy Payza-ra 2$ elérése esetén.

Reklámok értéke: $0.015 és $0.001 között van.

Sok sikert kívánok ezekhez az oldalakhoz.

Ha van rá igény, bővítem a kínálatot :)


bottom of page